torsdag 6 maj 2010

Upp till bevis


Underbara människa!

Nu ska jag leva lite mer efter citatet från förra inlägget :) Börjar med att krydda vardagen med lite Gaga i Globen på lördag. I morgon är det tentafest/mys med tjejerna hemma hos Jonna! Sedan blir det utgång på Tempel, om jag och Cis kommer in :P Men med fribiljetter borde det väl flyta på lite lättare? Idag är jag glad :) Solen skiner också. Jag och Cis har vart ute och premiärat med en mjukglass. Så nu har vi kört alla glassorter inom en veckas tid :) åt glass igår med, oj oj. Vart ska detta sluta?! ;P
Tror det löst sig med jobb också? Många frågetecken nu :P Men ringde ett samtal och det gick bra. Möte nästa helg. Hoppas! Kan meddela att kontot inte är så utvidgat för tillfället... Tur att jag får lite den 15e för helgen på bowlingen. Det här går på ett snöre, som vanligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar