tisdag 11 maj 2010

Dalarna

This is how we play! Bästa brudarna (+ Steffo på hörnet :P)!


Hemma i Sveriges metropol. Att jag blir så rastlös? :P Behöver ett par dagar att lugna ner mig här hemma tror jag! Är nog lugnt i morn ;) Känns ändå som de kommande dagarna är fullspäckade och att de kommer gå fort som vanligt när man är hemma! Har nog något inplanerat alla dagar förutom torsdag :P Ska hinna rida också. Springa också hade jag tänkt... Mamma föreslog att vi skulle vara med på Orsakajt´n på midsommar, 6 km :O Hur ska jag orka ?! Jo om jag slutar partaja varje helg och rör på fläsket under veckorna istället! Bra svar där J ;P Har föreslagit detta till Cis också, men har inte fått något riktigt svar :P Men ska nog få med henne! För fasen, har bott i Orsa hela mitt liv och har inte sprungit ett enda lopp på midsommar. När ska det blir en riktig orsing av mig då? :P får börja med Orsakajt´n! Sedan får jag väl gå in på skit-snack-området kanske, röka lite vattenpipa och så. Men, nej tack! This is not how I play! ;)

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar