lördag 1 maj 2010

Härj

Var inte alls meningen att jag skulle inta alkohol igår. Inte alls! Skulle bara prova sourzen, god var den :P Vaknade på Jimmys soffa i morse kl 8, lagom road, där även en till låg och snarkade! Vad har det blivit av mig? Tror bestämt Sälen-beteéndet sitter i än. Inte bra inte bra!
Så nu är det meningen då att jag ska hålla kalas här hemma ikväll. Mamma och pappa har stuckit till skogs, bokstavligt talat :P
Magen var inte i sitt livs form i morse, antar att det inte är så smart att blanda olika alkoholhaltiga drycker. Ikväll håller vi oss till högst två olika :P Konstigt nog känns det inte svårt att ladda om. Som sagt, vad har det blivit av mig? Ung på nytt, det kanske vänder vid 22 år ;D
Hur som, min Valborg var trevlans. Sedan säger vi inte så mycket mer om det :) Gissar på att denna kväll blir minst lika trevlig! Och skola, vad är det ?

Pussss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar