torsdag 13 maj 2010

En dag i paradiset

men, det regnar. Fy vad tråkigt. Vad jag än vänder näsan så regnar det :P När vi var i Sthlm förra helgen regnade det där, sol i Dalarna. Nu är jag hemma och det regnar här. Vad blire ?! Det som så stort lovades sol och värme till Kristi flygare. Att de där nedrans meteorlogerna inte lär sig att sluta lova så mycket hela tiden? Nej, det får banne mig bli solarium snart. Så tråkigt att gå omkring och vara blek hela tiden... Man skulle ha flyttat utomlands :)
Film idag igen. Igår sågs Män som hatar kvinnor, idag blir det Flickan som lekte med elden och den sista, Luftslottet som sprängdes. Om vi orkar :P Själv har jag redan sett alla. Men vill se dem igen :) Gick så lång tid mellan varje gång jag såg filmerna så man hinner glömma.
Ridning och stall är klart. Det jobbiga med regn är allt blött som kommer som en bonus, typ som dyblöta hästtäcken! Annars kan väl ändå en sån här dag vara ätt skön. Men bara EN :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar