söndag 16 maj 2010

K-town baby

Tillbaka i stan igen då :) Skola måndag-torsdag, sedan får vi se vad helgen har att bjuda på! Har lite att ta tag i, som tex en rapport. Kan ni förstå vad trött jag börjar bli på detta skrivande hit och dit?! Förhoppningsvis är det bara två veckor kvar i skolan. Den sista maj har vi en redovisning, Show-and-tell. Omtenta på onsdagen den veckan, vilken egentligen inte får plats i mitt schema. VILL INTE GÖRA OMTENTA! Så vi får hålla tummarna att det gått bra, så jag och Cis får göra våran sista dag den 31 maj :)
Helgen har gått fort. Jobbat i 15 timmar sammanlagt. Igår var jag på strandis i 11 timmar... Var där kl 16 och åkte därifrån kl 3 :O Woho! Upp i morse för att serva under brunchen. Var bara 3 timmar som tur var. Hem och red, sedan var det bara att packa, äta och duscha. Det går för runt :)
Nu ska jag nog knyta mig. Härligt med sovmorgon ?! Öh, ja!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar