måndag 10 maj 2010

LADY FUCKING GAGA

Vilken JÄVLA konsert!!!! 15 000 pers! Underbar, grym, maffig, sjuk, galen och allt det där! Ryser så fort jag tänker på den :D Det var lätt värt varenda korvöre, rengdroppe och sekund i trängsel! Vid själva öppningen av showen fick man se henne bakom en ridå, så fort hon rörde på så mycket som ett finger skrek alla som galningar :D Tänk om folk gjorde det när de såg mig också, haha!

Det fanns banne mig med allt. Den spygröna Rolls roycen som hade en piano under huven, fontän med "blod", stora monstret som täckte typ hela scenen ( konserten hette The Monster Ball Tour), träd, trappor/ställningar, tunnelbanevagn, stora dildos i olika färger på skärmarna, det sprutade eld från hennes tuttar och från hennes "nederdel" :D, blod, klor, 25 kostymbyten, scenkläder av glas, en lysnade "dicostick" som hon hade och lyste utöver publiken med. Ja och massa mer grejer, skulle ha gått på samma konsert en gång till så allt kanske fastnar bättre :D Synd att det redan är slutsålt i Norge i november!! Kan ju tillägga att det var lite "snopp"tema. Hon passade på att driva en del om det där ryktet som gick om att hon var tvåkönad :P Det här klippet är rätt bra;


2.15 och framåt när hon pratar är kung :D Hon säger något om att hon har en stor *pip*, haha!




Kolla 2.40 in i det här klippet :D Haha trodde jag skulle trilla av stolen!


Hon är min idol. Så klockren, så unik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar