måndag 3 maj 2010

K-town baby

Vädret skiner och solen är fin! Och jag är trött som en gnu. Vilken helg! Måste varva ner lite... Mycket uppe i mitt huvud, och på det ska det få plats massa plugg också. Nu känns det rätt ok, men det är just nu! I morgon när jag sitter där med penna och papper lär väl allt spreta åt alla håll och kanter igen. Varför kan jag inte fokusera?! Tidigare idag trodde jag att jag skulle få panik på mig själv. Hoppas och önskar att de frågor jag känner mig ganska haj på kommer. Annars vet jag inte vad jag gör... Nej, en hemtenta på detta hade inte suttit fel i dagens läge. Orkar inte med en omtenta! Men jag får som sagt skylla mig själv. Böckerna har inte tilltalat mig alls den senaste veckan, jag har till och med glömt att gå till biblioteket och låna nya som vi ska ha framöver! SKÄRPNING J!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar