måndag 14 juni 2010

Dag 1 - Gustavsvik

Blev väckt 6.30, 7.10 och 8.00. Då gav jag upp och hängde på brudarna in i duschen :P
Idag har vi; shoppat i Marieberg köpcentrum. Jag köpte ett par nya lackleggins på JC, en klänning på Bik Bok och en ny bikini på H&M. Skoj med lite sommarshopping :)
På eftermiddagen drog jag och Nina med boysen ut till Lek och Buslandet. Så fick de underhålla Sebbe ett tag :P Jag lekte lite jag med faktiskt. Var svårt att låta bli, 7000 kvm lek :P Ida, Mattias, Jimmy och Markus åkte och köpte en mc till Mattias. Ida är lagom nöjd :P Men hon förhandlade iallafall till sig den barnvagn hon vill ha! Bra shoppat ;D
Vi åt middag här på campingen idag. I morgon ska vi styra något slags kalas för Mats som fyller gammal, 22 år :P Det blir nog bra. Jag trivs som fisken i vattnet :) Till i morgon hoppas vi på finväder så vi kan sola lite!

Tjingeling, hälsar jag och myggen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar