fredag 11 juni 2010

Kusin

Sitter hos kusin min. Bör kanske nämna att det är Jimmy jag pratar om, har ju några kusiner att välja på ;P vid närmare eftertanke så har jag hela 10 st. Så vore ju smart att klargöra vilken man befinner sig hos :P så ni inte går och blir vimsiga lixom (jag med för den delen). Begklagar även min fina svenska, för det första äre svårt att skriva på den här datorn. För det andra börjar vinet göra sin inverkan, och då kan det ju gå som det går. Det vet man ju! Tror jag klarat mig fint hittills? Här finns även två kusiner till, Jocke och Jesper. Har för några timmar sedan vart och hälsat på en annan kusin, som fyller 20 år idag :) Grattis gumman! Hon heter Elin ;P Hon är även den enda av oss kusiner på mammas sida som börjar på en annan bokstav än J :P Det är jag och Joel, sen har vi morbrors barn Jimmy, Jocke och Jesper. Och mosters, Elin :) Vårat svarta lilla får ;D Neej, nu är glaset tomt. Behövs fyllas på! Fuck yeah ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar