söndag 13 juni 2010

Husvagnssemester

Om ett tag drar jag ner till Örebro. Jag ska följa med som sällskapsdam och hjälpreda till min bästa vän Nina :) Nina, Linus och Sebbe har redan åkt, resten far senare. Ida ska också med! Jag kan ju se det som så att veckan kommer bli lugn iallafall, är ju omgiven av ett par gravida kvinnor ;D Jag har till och med drömt att det bara bor gravida kvinnor på den där campingen, och jag var den enda som inte var gravid! Hahaha! Jisses. Hoppas på finväder, hade vart gött att bara sola och mysa. Känner inte för att flänga omkring. Har aldrig i hela mitt liv bott i en husvagn! Men det ska väl gå bra. Det är iallafall en 5-stjärnig camping så det lär ju vara fräscht :) Gustavsvik heter det förresten. Fanns massa på deras hemsida såg jag, men som sagt. Jag skulle bara uppskatta en lugn stund i en solstol! Ska ta med kameran, så lite bilder ska ni väl få se :P Nu ska jag sätta sprätt på grabbarna grus! Ha't så bra!

2 kommentarer:

  1. Det är en jättefin camping..har bott där flera gånger,ska dit igen i sommar..ta med badkläder,för det finns ett sjukt roligt Äventyrsbad precis brevid..Och så ska du passa på att åka till Mariebergs Köpcentrum för att shoppa:)

    SvaraRadera
  2. Ja här är fint! :) Har vart och shoppat där idag, blir säkert bad någon dag om jag gissar rätt ;D Då har jag värmt upp här åt dig :D Hihi

    SvaraRadera