söndag 6 juni 2010

Helgen

Ska nog ta den här lillskiten på en långpromenad. Rensa tankarna... känns som det är läge för det nu.


Det har vart en händelserik helg, precis som jag hoppades på :) Nu gäller det att ladda för ännu en vecka. I fredags var jag chaufför, tror bestämt det var första och sista gången jag va fyllechaufför. Jisses, vilket härj! Är man sådär när man är full? Tydligt det :O Höjden var ju när vakterna kom fram till mig och bad mig hämta bilen och skjutsa hem mina kära vänner, för annars skulle de hamna i fyllecell (ok, så farligt är det iallafall inte när vi brudar är ute :P Så jag kan nog lugna mig ett par hekto). Ja, ni förstår ju. Det blev en lång natt, lite sömn, och upp tidigt för att åka på hopptävling med min prins. Vi kom hem runt två, och vid kl 15 la jag mig i solen och dog :P Skönt var det. På kvällen åkte jag till Nina och Linus och hälsade på. Var tvungen att klämma lite på Ninas mage :D Vi satt ute, eldade, drack massa te och pratade om allt från himmel till jord :) Det var mycket trevligt och måste göras om snarast!!

Ute blåser det nordanvind. Gött! När ska sommaren komma? Jo, när jag börjat jobba. Nu ska jag nog försöka göra klart min rapport. Ha en bra söndag :) ♥

2 kommentarer:

  1. Herre Jävlar..Tur man åkte hem med mannen så inte han också hade hamnat i en massa härj..Haha=)..

    SvaraRadera