torsdag 24 juni 2010

Ledigt

Jag och Sebbe busar på campingen i Örebro. Precis innan vattenkriget bröt ut :P

Nu har jag vart ledig i två dagar. Och tro på fan att jag har haft turen med vädret för en gångs skull! Har solat både idag och igår, så nu är man brun och fräsch till helgen :P På tal om helgen, så fick jag som jag vela. Jobbar i morgon på kvällen och på dagen på lördagen. Perfa :D Så nu kan jag hänga på andra sidan av baren istället för bakom och servera alla fyllon :P Tur igen! Vad ska detta betyda med allt flyt? Nästan så man blir orolig ;P
Igår var jag och grillade hos Nina och Linus. Var jättemysigt! :) Idag ska vi också grilla här hemma, fast hamburgare då. Är bra gött det med :) Efter det blir det en kvällstur på prinsen. Har vart så varmt idag så då kan man ju inte ut och rida. Tar en sväng förbi campingen på hemvägen så han (och jag med) får bada lite :) Brukar ju bli skapligt blött när man badar med hästar, men skoj är det :P

I morgon är det midsommar och jag börjar dagen med att springa Orsa Kajt'n, 6 km. Det ska nog gå bra ;O Blir att ladda med gröt i morn bitti, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar