torsdag 17 juni 2010

Hemfärd

Solen steker ute, det är jättevarmt! Har vart ute sen 10 i morse, men nu fick vi ge oss :P Brun har jag då blivit iallafall. Fint det :) Nu har jag packat lite och snart ska vi väl gå och duscha. Beräknad avgång är ca 18. 00. Får svänga förbi strandis när jag kommer hem och se om jag kan få något schema. För i morgon öppnar vi! Nu står jobb i ca 8 veckor på schemat. Får se hur mycket jag orkar och behöber jobba. Är ju bara en termin pengarna behöver räcka den här gången :) Men det är ju såklart bra med lite extra, vem har sagt att jag får jobb direkt jag är klar? Nej precis. Hur som, jag får sammanställa veckan när jag kommt hem. Visa lite bilder osv :) Nu tror jag solen gjort mig mosig uppe i huvudet så det är inte ens värt att försöka :P Höööööres! Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar