söndag 20 juni 2010

Osssssa

Säng, badrum och jag i spegeln :P

Köksdel + min feta väska :P

Soffhörnan

Har haft en alldeles förträfflig minisemester i Örebro! Hade lätt kunnat stannat ett par dagar till, men regnet kom ju dit i fredags, precis som hit upp, så det var kanske lika bra att åka hem och göra lite nytta :) Fick bo i en kanonfin husvagn också (bilder ovan), så jag fick en bra "första-husvagnssemester" :P Det enda som inte var som att bo som vanligt var att man inte gick på toa och duschade där. Fanns ju sånt, men vi använde det inte. AC:n var uppskattad på torsdagen då det var stekhett ute! Det var jättefräscha toaletter och duschar på campingen! Viktigt!
Nu har jag gjort mina två första dagar på jobbet, även första helgen utav alla... 9? Jo men visst. Jag jobbar varje fredag och lördag-kväll hela sommaren lång. Men jag kan ju glädja mig åt att jag är ledig onsdagar och torsdagar, då kan jag ju iallafall gå på alla yror ;O Men kan ju fetglömma Mora Festivalen t.ex. Tror jag överlever! Man får väl bita ihop, har nämligen inte planerat att sommarjobba nästa år ;P

Fler bilder från Örebro presenteras i ett annat inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar