torsdag 3 juni 2010

Torsdagen till ända

Nu börjar min rastlöshet här hemma sätta in. Eller den gjorde det tidigare idag, men efter en långpromenad med mamma, pappa och Nicke la den sig en gnutta :P I morgon är det som tur var fredag och helg igen. Då brukar det ju hända lite mer iallafall :) Curry ska ju t.ex. tävla på lördag. Jag har redan börjat ladda ;) Hoppas också på att även denna helg kommer innehålla massa mys! Hur som så blir det en lugn helg för mig. Kan jag behöva efter denna, minst sagt, intensiva vår ;) Men kul har jag haft, inget snack om den saken!

Plugget har gått bra idag. Ser mållinjen där framme nu :) Rapporten tar sig. Det var inte så svårt att få ihop de där 10 sidorna. Inte alls faktiskt! Börjar fundera på om jag får lov att ta bort något, eftersom det får vara MAX 10 sidor :P Nu ska jag slå igen mina gröna. I morgon vill jag ha massa sol, för då ska jag ta mig tid att sola! Ge mig :)

Natti. / little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar