onsdag 2 juni 2010

Study

Det är minsann inte lätt det här med skola. Idag har jag suttit bitvis med mitt examinationsarbete om bitvis hjälpt brorsan med matte. Jag som inte ens kan matte så bra. Tur att jag fick lära mig massor i höstas! Egentligen är det sjukt att behöva sitta hemma och inte förstå ett skvatt, som både jag själv gjort och nu han. Men vi kämpar på!
Igår var jag så arg på denna Åsa Berg så jag vill inte ens uttrycka mig i ord vad jag skulle vilja göra med henne. Ja jag skulle kunna göra mig olycklig!! Hon lever verkligen inte som hon lär den människan. Jag är minst sagt besviken! För mig är hon ingenting längre. Jag känner verkligen med min bror, men som sagt. Vi kämpar här hemma med allt som ska göras, om jag så ska lägga mina egna studier åt sidan. Det får bli så nu. Det löser sig nog även för mig i slutändan. För den här skiten är det minsta jag önskar någon!

2 kommentarer: