tisdag 7 september 2010

Lägenheten

Detta är vad jag har pysslat med medan hjärtat var borta förra veckan. I torsdags kom han hem till en ny lägenhet! Vårat :) ♥

FÖRE


Sovrum
(Nya stora täcket! Mats vid disken: "Är det här det största täcke ni har?" Lika bra att vara säker :D)

Tv-rum


Kök

Kök


EFTER

Kök
(Nya gardiner, bordstabletter, orkidé + kruka, ljuslykta från IKEA)

Kök
(Också IKEA-grejer, förutom lyktorna uppe i "skåpet")

Kök
(Close-up på fönster och bord)

Sovrum
(Bokstäver från Dimoda och små ljushållare från IKEA)

Sovrumsfönstret
(Ingen större ändring, tog bara bort gardinerna. Rullgardinen får agera gardin)

Tv-rum
(Ingen större ändring, ny tavla och ny svart filt)

Tv-rum
(Tagit bort en stor "tavla" på väggen, dit med massa ljus istället:))

Tv- rum
(Nya gardiner och två hängande runda lyktor)

(Lyktorna, lite bättre bild iaf...)

Hall
(Tre lyktor i olika storlekar, köpt på Dollar Store)

Kvällsmys i köket :)

Kvällsmys i sovrummet :)


Såå, vad tycks? För ungefär en tusenlapp blev det riktigt bra! Jag är verkligen nöjd, och det tror jag bestämt herrn i huset också är ;) Det är så roligt att överraska!

4 kommentarer:

  1. Blev mycket mysigare! Tänk vad en kvinnas handlag kan göra! ;)Har ni flyttat ihop? Typ när inte du är i Karlstad och han någon annan stans på jobb??

    SvaraRadera
  2. Tack :D Haha ja menar väl det?! Jag är bara där när han är hemma :) Fått för mig att det spökar där så jag vill inte sova där själv :D Haha! Sen känns det mer "naturligt" att sova hemma, för det är ju ändå här jag är om dagarna. Hästar osv :)

    SvaraRadera
  3. Ja jag förstår det.. :) Nej men uscha då! Då är det inge roligt och vara ensam..

    SvaraRadera
  4. Nej. Men det börjar kännas lite bättre :) Vänjer väl mig kanske :D Hehe!

    SvaraRadera