torsdag 9 september 2010

Nej nu så!

Nu får älsklingen ta och komma hem, för det här liknar precis ingenting! Jag skickar sms i sömnen till folk och nu när jag kom in gick jag in med stövlarna i badrummet istället för skrubben i hallen (och dörrarna ligger inte ens bredvid varandra)! Mamma börjar bli rädd för mig och tycker jag ska stänga av telefonen när jag ska sova, "för tänk vad du kan skriva till folk och ställa till det!!". Pappa tycker jag är tankspridd och funderar på om det är något jag går runt och tänker på :P Skulle man väl kanske kunna säga?! Håller på att sakna ihjäl mig!!

Han i vitt, ni ser godingen i vitt?! ;D Jag skulle kunna ge vad som helst för att få ligga på just det bröstet nu!!

Vi på hjärtats syster och min svägerskas bröllop, 31/7 2010
(snyggt med blixten i ögonen på oss båda, men vi är vackrast ändå :D)


Nu har ni fått bild på honom också, så nu är den största nyfikenheten stillad, eller? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar