fredag 3 september 2010

Lonely

Då har hjärtat åkt igen. Underbart är kort eller vad säger man? :) Hade iallafall en jättemysig dag igår. Vi kikade på film, grejade med nya tv:n, åt mat på Chinahouse, hälsade på hemma hos Ida och Mattias, var ju bara tvungen att kika på det lilla miraklet Nelly! Åh så söt :) Vill också ha! Men nu är de ju inte bara att typ köpa sig en, det krävs ju lite mer än så :P Haha! Men drömma får man ju alltid?! Måste ju erkänna att man blir bra sugen.
I morse när hjärtat åkte sov jag och spökena (ja jag tror att det är något knas med lägenheten :P) en stund till. Åkte hem vid halv 10, red och nu sitter jag här. Ska ta en sväng ner på byn och fixa lite. Köpa ett kort som Nelly ska få, tanka bilen och köpa bröd? Fikabröd ;P Ikväll blir det lite party hemma hos min Jimmy :) Pernilla och Matte ska också vara med, vilka mer det vet jag inte. Synd att inte min gofis kunde vara med... :( Saknar han redan!
Nu ska jag sätta fart, så jag får öppna dom där Koskenkorvaburkarna jag drömt om :D Haha! Jag är då inte riktig på en fläck... Men det visste vi ju redan ;)

Bilder på mitt fix i lägenheten kommer upp inom kort :) Lovar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar