söndag 5 september 2010

Natti

Ögonen börjar tacka för sig, vilket antagligen menas att övriga kroppen också vill sova :) I morgon är det lite att stå i (som vanligt). Besikta bilen, springa på bibliotek, hälsa på Ida med Nina, rida och så småning om åka söderut en si sådär 25 mil. Antar att det blir att gå upp i tid om allt ska hinnas med :)
Blir inget god natt-samtal med älskling idag. Eller ja, blev ett tidigt sådant. Stackarn var helt slut redan vi kl 19. I fredags jobbade han från kl 20 till kl 12 dagen därpå, när han ringde mig efter det passet tror jag han sov :D kom inget vettigt från andra sidan luren precis! Igår började han jobba tolv på natten till kl 11 idag. Anledningen till att han var trött kan ni ju förstå, plus att han tvingat sig vara vaken idag för att kunna vända på dygnet till i morgon, för då börjar dom jobba kl 7. Fattar inte... det där jobbet förvånar mig i stort sett varje dag. I vilket fall som helst, så saknar jag honom. Tokmycket!! Hoppas han får komma hem på lördag... Det enda jag kan göra är att hålla tummen. Sedan ska han till Bollnäs, och det är ju mycket närmre dit härifrån Orsa. Vore asbra om han fick komma dit, som det är sagt!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa metodlitteratur :) och det är INTE för att det är det minsta kul, utan ett måste :O Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar