torsdag 9 september 2010

Så kan det gå!

Tänkte på en sak idag. Även om vardagen går i sin vanliga takt och man tycker att inget händer, så är ändå ingen dag den andra lik. Mycket småsaker idag som var planerade, men inte blev som de skulle. Nina stackarn har ont i magen, så det blev inget Mora idag. Ska kanske assistera och hämta Sebastian på dagis senare, vi JH-fruar måste ju hjälpas åt när vi lämnas ensamma hemma utav våra hårt arbetande män ;P Det ska tvättas, städas, besiktning av bil, tvätt av bil m.m. Gud vad jag donar och har mig :) Och jag har inga barn, de som har det har ju bra mycket mer att ansvara över om man säger så! Därför är det bra om vi finns för varandra ;) Tycker det kan göras ett tv-program om oss istället för nå larviga skånefruar :D Tror det skulle bli ett mycket mer varierande program!

Tror inte chefen hade riktig koll på min adress :D Haha! Saknar mitt jobb och alla tokigt härliga människor där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar