måndag 27 september 2010

Update

Helgen har vart riktigt mysig! I fredags åkte vi och handlade tacos när älsklingen kom hem från jobbet. Sedan kikade vi på Idol och mös i soffan! Passade perfekt när regnet öste ner utanför fönstret :) I lördags blev det partaj. Avslutning och bartömning på strandis stod på schemat. Jag tog första drinken vid kl 14, så det blev en del alkohol under dagen/kvällen om jag säger så..! Igår tog vi sovmorgon, var behövligt! Mös i soffan och på eftermiddagen blev det middag hos svärmor och svärfar. Jag åkte hem och red en sväng, det var riktigt skönt att komma ut och få lite luft! Gör susen en dag som igår :P Hände inte så mycket mer än så.
Nu i veckan blir det att försöka ta tag i det här med att springa. Var en vecka sedan sist! Skärpning! Kan ju iaf skylla lite på att vädret inte vart på våran sida :P Men denna vecka ska det vara mycket sol har jag hört! Så då finns det inget att skylla på :) Om jag hade fått en lite önskning hade jag önskat att vi sprungit på lite mer plan mark, så att säga! De där backarna i elljusspåret är ju galna :P Jag dör! Inte snällt mot kroppen när man är otränad, får ta den där slingan när jag orkar lite mer ;P

Nu ska jag göra något annat, Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar