söndag 19 september 2010

Röra

Igår fick jag reda på en sjuk grej. Jag fick en riktig chock... Var egentligen förberedd, men ändå reagerade jag så starkt. Kan tycka att det inte är så konstigt egentligen, men blev nästan rädd för mig själv. Usch! Förutom det hade vi en trevlig kväll :) Lär ju tilläggas!
Du kan inte förstöra för mig mer, du har redan gjort nog! Se bara till att ta dig härifrån fortare än kvickt!

I torsdags var jag och hjärtat duktiga och sprang hela 5 km. Sjukt! Alldeles för långt... Är ju drygt 2 månader sedan jag sprang så långt :P Nej, nu får det bli lite mindre sträckor. Kan ju inte chocka kroppen på det där viset :P Har vart stel hela helgen, haha! Men i morgon är det på't igen :) Kul att hjärtat tog initiativet den här gången! Synd att jag bara får ha honom hemma i en vecka till... Sedan ska han troligtvis ner till Värnamo. Alldeles för långt bort :( Men men... får passa på att fortsätta toknjuta tiden som är kvar :)
Idag har vi bara tagit det lugnt. Vaknade och åkte hem till Sandhed och gav hästarna mat. Efter det åkte vi och handlade en grillad kyckling och cola på Ica, fyllemat :) Åkte hem och kikade på repris från veckans Idol-program tillsammans med våra grannar, Ersson och Sonny :P Ikväll har vi kikat på en film och ätit skitmat. Snart är det dags för säng, snutt ska ju upp tidigt i morgon.
Hörs :) Natti.

1 kommentar:

  1. Puss på dig! Vi ses imorgon så får vi prata mer om "röran". Puss

    SvaraRadera