lördag 18 september 2010

Lördag

Gårdagen va hur mysig som helst :) Jag vaknade runt halv nio, åkte och köpte hästmat, åkte hem och red. Vid kl 13 var det dags för tandläkaren, fan vad dyrt det är?! 450 spänn, och ändå har man rabatt. Usch... men det är ändå värt det. Nu känner jag mig fin fin i munnen :) Putsade tänder och allt. Gött! Efter det åkte jag, Nina och Sebbe och handlade mat och grejer. Våra älsklingar kom hem tidigare igår, det är ju inte så man klagar precis ;)
Vid 18-tiden kom Nina, Sebbe och Linus hem hit. Vi (mest Nina) lagade mat, och gott blev det :)
Trerätters som bestod av:
Förrätt: toast med skagenröra (hemmagjord).
Varmrätt: fläskfilé, creme bonjour med vitlökssmak och creme fraice ihop blandat och inrullat i smördeg, pommes och sallad till.
Efterrätt: Vit chokladpanacotta med passionsfrukt.

Allt var huuur gott som helst. Nina är duktig hon ;) Detta lär vi göra om!
Jag och snutt gick och la oss vid elva, skönt :) I morse var vi upp och tog ut hästarna och gick med Nicke. Nu ligger vi här i soffan, Han spelar NHL-11 och jag surfar runt :P Näst på schemat får nog bli dusch tror jag... Har städat och donat efter igår. Låg lite skinkbitar här och där :D Sebbe sprang runt och åt pizza i hela lägenheten, till och med i sovrummet visade det sig :D Haha!

Bilder på kvällen finner ni hos min bäste vän på, http://shinysister.blogg.se/

TACK för igår mina kära vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar