lördag 20 oktober 2012

lördag i Oslo

har mest bestått av regn, regn o åter regn! jösses, 2012 - förändringarnas år och regnets år :P låt det regna förbi och låt oss få ett soligt och roligt 2013!! :)

vaknde 10.30,, alldele lagom! kom i säng vid 2 tiden i natt, va iväg på en pub som heter Laundromat - hur mysig som helst! tog ca 15 min att gå dit, alldeles lagom :) vi blev det till tolvtiden och väl hemma fastnade jag i soffan med Daniel, pratade om allt möjligt till det va dags att säga godnatt. bra fredag :) idag har jag och D varit på Ikea, köpt lite grejer till lgh. en spegel och en lampa till hallen, lite ljus och inte så mycket mer. vi har även gymmat och nu är det dags för en dusch! han ska iväg på fest på Grünerløkka och jag får kompisbesök här hemma :) dricka lite vin och bara ha det gött. vädret hjälper en inte att bli särskilt kalassugen.. spar mig till nästa helg! halloween i Oslo kan bli intressant :P vet inte vad som skedde med texten heller, den stör mig! aja :P

nu blir det dusch som sagt! ha en bra fortsatt lördag vettja :)


Oslo är fint! den lilla ljuspricken på berget antar jag på är Homenkollen :) man ser hoppbacken från många ställen nere i stan. det jag bl.a. gillar med Oslo och Norge är att det är väldigt kuperat här! himla fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar