onsdag 10 oktober 2012

själen har gått vidare

idag ska hon hissas ner i jorden, många kommer vara där och finnas för dig och varandra. jag önskar jag kunnat vara med, men jag hinner inte. din kropp gör det en kropp gör efter att själen lämnat och även den behöver gå vidare. du valde din plats alldeles själv, och där ska du få ligga också. ligga och vila. jag kommer tända ett ljus där varje gång jag kommer hem till Orsa, var så säker. och i helgen när jag kommer hem ska jag göra fint på din plats, det är det minsta jag kan göra. jag ska även titta på massa bilder på dig, och filmer vi har inspelade från alla år du har funnits hos oss. jag tänker sörja, bearbeta och minnas på mitt vis.

nu tänker jag gå ut någonstans, hitta ett fint ställe och sätta mig där och tänka på alla där hemma och på vad de kommer att gå igenom alldeles strax. jag skickar styrkekramar över norska skogar och berg, och hoppas att ni känner dem.

världens finaste par, ni var som gjorda för varandra ♥ 


var stark min Curry... jag kommer hem till dig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar