onsdag 3 oktober 2012

sats

då var jag igång :) första träningspasset avklarat här i Oslo! känns bra :) men mindre bra i ryggen som redan är stel.. och dum som jag var stretchade jag inte :O idioti eller lat? både och. men men :) igång som sagt, och det är skönt!

förra veckan gjorde jag en nagelförlängning med fransk manikyr! det var också en ny upplevelse kan kan ju meddela :P känner mig fortfarande lite töntig, och har svårt att skriva på datorn men börjar vänja mig :) de är inte jättelånga, men ändå ovant och annorlunda. känner mig fin i alla fall :) och man får verkligen lust till att killa på folk! typ barnen på jobbet, rygg och huvud ligger risigt till för mina naglar numera. har även gått och blivit brunett! skulle färga som jag gjorde förra hösten, men vi gjorde lite mörkare ändå :) jag är nöjd och trivs bra! kan bjussa på en bild, men syns inte så bra på den egentligen.


får ta en bättre nån annan dag! torsdag i morgon, bra att veckorna går fort. eftersom helgerna envisas med att gå så oförskämt fort!! i lördags när jag och Kajsa satt på Melkers och åt lunch sa hon att hon hade en överraskning till mig på ingående. jag börjar givetvis se mig omkring, och vilka kommer inte och går mot oss om inte mamma och pappa! att hålla tårarna tillbaka var omöjligt :') det roliga är att jag satt i bilen på fredagen på väg till Karlstad och önskade för mig själv att mamma och pappa också var i kd samtidigt som mig. man kan alltså önska stora önskningar/för mycket och ändå få det! jag ska önska mig oftare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar