tisdag 30 oktober 2012

tilbake!

internet och jag är på plats igen :) jobb 7.30-15 + personalmöte 17.15-20.15 idag! är lite sliten. lite sömn i helgen och de senaste två nätterna, men klagar inte för det egentligen :) ska bara bli skönt att få lägga sig i sin säng och skalla kudden, för det är precis vad som kommer ske när jag kryper under täcket! i fredags var jag ut med Daniel N och hans två sambos Niclas och Carro. blev med dom hem efter krogen, och innan vi kom i säng och på plats i den blev nog klockan mer än 6 :O sånt som händer när man har kul :)
fick en liten (stor för mig) utmärkelse framröstad av mina kolleger på p-mötet ikväll, bl.a. för att ha bidragit till god och positiv arbetsmiljö, att ha jobbat för att få rutiner att fungera och haft fokus på att lära känna båda avdelningarna! fick en skrapplott, men ingen vinst. hade inte förväntat mig det heller eftersom jag har så otrolig "tur" i *host* kärlek *host*. skämt åsido ;P jag kommer alltså somna med ett leende på läpparna :D

vi säger så så länge. :) godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar