onsdag 31 oktober 2012

onsdag i norget

dagarna rusar fram, och i morgon är det redan torsdag! idag har jag jobbat 9-16.30, tränat en timme efter det. hem o laga mat, iväg och sola, dusch och göra lite jobbgrejer. sen till dagens problem; få av mina naglar! det har gått 5 veckor nu sedan jag va och fick dem gjorda. men nu är jag less och vill få bort dom :P det är gelénaglar och ska alltså filas bort... vilket inte gick så bra med min kassa åhléns-fil! alldeles för mjuk... men lyckades iaf fila av dem så de blev kortare. senaste veckan har jag bara gått och "trasslat in mig" i dem känns det som. får införskaffa en annan fil helt enkelt :P orka va fisförnäm längre. kanske en annan gång! men inte mer just nu.

i morgon blir det jobb 8.30-15.15 (16). 16 är vanliga tiden, men eftersom jag är pedagogisk leder i morgon och på fredag denna vecka har jag 45 min obunden tid/arbetsdag, vilket innebär att jag kan gå hem och jobba om jag vill/behöver osv. ett bra komplement eftersom jag tycker det är svårt att få till kontorstid på plats på jobbet!

nu blir det sova :) sant och riktigt somnade jag som en stock igår. varken hörde grabbarna när de kom hem eller när de gick på morgonen. välbehövlig sömn! sov gottttt

drygt 3 veckor har gått och det är fortfarande lika ofattbart. jag saknar dig Tösabit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar