söndag 21 oktober 2012

vilodag

här i Norge lever de efter det gamla litegranna. de flesta affärer är stängda och söndagen är verkligen en slappardag! så jag har följt efter och haft en riktig koselig söndag :) tvättat, varit ute och gått. blev inget mer än så! Daniel däremot ligger här i soffan och är fortfarande kass efter gårdagen :P det kostar att ligga på topp! min vecka har varit rätt tuff.. både jobb och privat så jag har fokuserat på att bara ta det lugnt hela helgen. inga planer utan allt har fått komma vart efter! och det blev hur bra som helst det :) känner mig redo med batterierna laddade för en ny vecka! bara fyra jobbdagar, och på fredag ska jag på kurs :) den handlar om ledarskap, passar perfekt i tiden med tanke på min nya roll på jobbet :) det ska bli intressant!


mycket tid har spenderats i soffan idag, såna dagar behöver man! ikke sant? ;P

nu ska jag se om jag kan somna. behöver inte gå upp supertidigt i morn, börjar 9 och jobbar till 16.30! kl 18 ska jag va på plats på SATS Bislett för ett träningspass med en ny bekantskap, bra med såna :) aldrig varit där förut, gick bara förbi där tidigare under kvällen. såg stort ut! ska bli skoj :)

natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar