fredag 19 oktober 2012

ukens beste dag er her!!

fredag - lätt veckans bästa dag! lättjobbat på jobbet, och känslan när man är på väg hem är obeskrivlig :) denna fredag behövde jag inte stressa och passa nån tid heller. bara hem och ta det lugnt, vilket jag gjort i ca tre timmar nu :P ätit lite mat och umgåtts med roomie Daniel! ska iväg och träffa ett par nya människor vid åttatiden. borde göra mig klar, men sitter som sagt väldigt bekvämt i soffan med mitt vinglas :P men ska man få nya vänner får man offra sig lite! sitter hemma gör jag tillräckligt ändå :)

även om thai är väldigt gott, och det är kul med ny mat (norsk+thai-mat) var det väldigt uppskattat hos mina smaklökar med klassisk spagetti och köttfärssås idag! helt plötsligt kändes det som en lyx ;P gott var det, helst tillsammans med ett glas vin!! fredag it is. ha en bra sådan :) jag ska dra mig utåt i kvällen.

Photo: Äter man thai och annan mat med smaker man inte är van med under veckorna är det väldigt uppskattat med hederlig svensk spagetti och köttfärssås! Fast det är fredag :)  http://instagr.am/p/Q-C_AJRDAT/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar