måndag 3 december 2012

-10

i Oslot. med detta råa klimat blir det minst -15. tur att jag antagligen inte behöver gå ut idag! kanske en liten tur på affären max. har varit vaken sedan halv åtta typ, fråga mig inte varför... men blev att svara på lite sms ang jobbet och upplägget idag, ringa chefen (som oxå var sjuk) osv, och efter det har jag tittat på film. Lejonkungen :) gråtit ett par tre gånger också! man blir kanske extra känslosam när man redan är klen fysiskt :P har tankat några Johan Falk filmer, båda STC-filmerna så har lite för mig om jag vill. Daniel G kommer hit om ett tag och tar hand om mig lite, blir inge jobb för han heller idag pga kylan (han lägger asfalt..). bra initiativ att komma och vara hemtjänst till mig tycker jag!

Mr G i Orsa i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar