måndag 31 december 2012

sista dagen på fucking 2012

först måste jag bara tacka för de fina kommentarerna jag fått på framför allt det senaste inlägget! det värmer ska ni veta :) <3 nbsp="nbsp" p="p">
förra året den här tiden hade jag nog anlänt till Hudiksvall! jag och spanjorskan tog en spontantur till Stefan och firade nyår där :) mycket trevligt måste jag tillägga! fick alltså en kanonstart på 2012, men sen har bara den ena konstiga saken efter den andra hänt. jag tycker det är skrämmande, och spännande på samma gång, hur mycket som kan hända på ett år! att jag nu ett år senare jobbar som pedagogisk ledare i Oslo, bor i Oslo, har lärt känna de människor jag haft tur att stöta på, att Tösen skulle lämna oss så hastigt... det är helt sjukt! undra vad 2013 kommer göra med mig? eller jag med 2013 ;) jag har mått dåligt i många perioder det här året. många stora förändringar har blivit, vissa med mening andra inte, och jag har försökt hänga med så gott jag kunnat. i och med det har jag växt något otroligt som person, jag har lärt känna andra sidor hos mig själv och blivit ännu starkare. utan att vara skrytsam måste jag ändå säga att jag är superstolt över mig själv :D jag har gjort och gått igenom saker jag inte trodde jag skulle göra. livet är väl ett fenomen i sig.. :) och det är jag med! knasfenomen :P

denna nyårsafton ska spanjorskan också ut på äventyr, men vi ska inte lika långt denna gång :) dags att börja göra sig klar ock åka..
årets sista dag gör jag allt jag tycker om; Curry, vänner, familj, grillat korv och haft det super hittills. kvällen avslutas på en otippad kommun, superskoj!! :D
varit ute med Curry och haft det super, underbara häst! förresten, det är ingen häst jag har. nu tror ni jag ska skriva frukt men det är han inte heller :P han är nåt åt det mänskliga hållet fast med djurutseende. typ! idag "pratade" han med mig. han gick och naffsade mig i vaden när vi gick hemåt, smågnäggade tyst till och från, där gick vi och "diskuterade" för oss själva. tur ingen såg eller hörde oss ;O det går inte att beskriva med ord vad jag känner för den där varelsen, och jag vet att detsamma gäller honom och vad han känner för mig. vårat band är det starkaste du kan finna! det är nästan läskigt... det slutar väl med att Curry också får bli norsk ;)

nej nu så, GOTT NYTT 2013 :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar