onsdag 19 december 2012

upp&ner

ska till Daniel om ett tag, en sista sväng, för i morgon flyttar han hem till Sverige :( har länge vetat om den dagen, och den känns fortfarande lika overklig! Oslo kommer bli tomt, det kan jag säga med en liten klump i halsen. sjukt tråkigt är det i alla fall. undra hur det kommer kännas att komma tillbaka hit efter jul och nyår och han inte är här? vi har känt varandra i drygt 7 månader nu, bott i samma stad i 5. ja, tiden går fort. jag undrar verkligen vad som komma skall, i denna hysteriska fart och med allt som kommer och går i mitt liv. gillar verkligen inte att bli av med sånt som håller mig hårt om hjärtat.. hur hårdhudad ska man bli? skaka av sig, glömma, tänka framåt, gå vidare. sånt fungerar inte alltid, och framför allt inte i längden. saker och ting kommer ikapp, fast man kanske inte tror det.


jag kommer sakna dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar