måndag 10 december 2012

Sverige (lördag 8/12-12)

det är skönt att vara hemma! äntligen känner jag att jag börjar bli jag igen. miljöombyte var nog vad som behövdes! matlusten har hittat tillbaka och det är bra. lite lättare att bli frisk då :P har mest myst runt. har inte lämnat gården sen jag kom i torsdags, förutom en tur med Curry till ridhuset igår.! härliga ponny, han är medicin om något! min bästa vän någonsin, vi är som ett gammalt gift par! måtte jag hitta någon i mänsklig form som jag klickar med på samma vis. någon som jag ger lika mycket till som jag får. jämnvikt, balans, ge och ta, ömsesidig förståelse, dansa samma dans. har aldrig känt samma connection med någon individ som med Curry. men då har vi känt varandra i snart 13 år, och vuxit upp och ihop kan man nästan säga :) hur som så är det en obeskrivlig relation vi har jag och min Curacao. det är ascoolt :)

soulmate

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar