söndag 3 februari 2013

längesedan, jag vet.. förra helgen och dagarna i början på denna vecka blev inte vad jag hade planerat! magont, ingen aptit och allmänt apatiskt tillstånd fyllde de dagarna :/ så jag fick inte helt ut vad jag ville av min helg i Karlstad! men men, nu är jag frisk igen och magen känns mer ok för varje dag som går. hoppas för allt i världen att det inte vad magkatarr... men försöker ändå ta det så lugnt som det går.

denna helgen har jag varit i Oslo! vi har fått en ny roomie som heter Jennifer, söt, go och glad tjej :) har varit på ikea (lördag), varit ut på byen och slängt våra lurviga och idag har vi varit och hämtat ett nattduksbord till mig. det var ett djävulskt konkande på trikk (spårvagn), buss och sen trikk igen. pust :P men hem kom det tillslut. det var dagens projekt, och nu blir det sova! trött idag :O det är hårt att ligga på topp. mer kommer en annan dag :) natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar