tisdag 26 februari 2013

Johanna-style

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Johanna Jackson
Stedfortredende styrer og pedagogisk leder
ULNA AS, Sawat Dee Barnehage, Oslo
Tlf: +47 45866731

E-post: stedfortreder.sawatdee@ulna.no

www.ulna.no


Så står det i slutet på mailen jag skickar till folk. Kænner mig lite viktig på ett eller annat vis ;P Numret dær ær till telefonen jag får i morgon. Den kommer jag bæra med mig så gott som øverallt, førutom på alltfør privata tillstællningar :P Man får vara tillgænglig till en viss grad helt enkelt. Sen kommer jag vara livrædd att tappa bort den eller ha sønder den! Men borde gå fint, brukar ha mina grejer hela længe :) Xperian har jag ju snart haft i 3 år! Mitt privata norska nr har en del redan, men nu har ni ett till ni kan før det mesta nå mig på :)


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar