måndag 29 mars 2010

Back in town

Oj så trött jag var i morse när klockan ringde, 05.30. Sov iallafall i bilen till och från i ca. 1 timme, och ytterligare en stund här hemma :P Var jätteskönt! Älskar min säng. Drog mig upp och åt lite "brunch", toast och te. Mumma! Vid 12-tiden begav vi oss till bibblan här på stan för lite tentaplugg och annat snack med Jonna, Kristian och Sofia :) För att göra ett litet instick, tycker det är så roligt att Kristian ska bli pappa!! Hur fräsigt är inte det?! Är nog en gnutta avis :) Men min tid kommer nog :P Har vetat detta i en månad kanske, men nu är det mer officiellt :) Skoj skoj!
Efter bibblan gjorde vi stan. Köpte en present till Sara som sköter min Tösen, en till pappa och strumpor på Cubus :P Vinflarrorna är även inhandlade till våran lilla tentafest i morgon ;) Längtar till tentan är över så man kan få lyxa till det lite. Vi ska till Score och äta och kika på hockey :) Trevlans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar