måndag 22 mars 2010

Vardag

Ja det rullar väl på. Vare sig man vill eller inte. Tenta om en vecka, läsloggen är klar och ska in i morgon (skönt!!), sommarjobb på G. Förhoppningsvis den sista sommaren jag sommarjobbar! Hade vart gött att ha sina semesterveckor som alla andra svenssons. Snart är jag också en sån ;D Lycka eller inte, vad vet jag. Får la prova på :) Har fått lite erbjudanden på lägenheter här i Karlstad också. Två verkade rätt intressanta. Men det är ju inte läge att flytta riktigt än :) Trodde helt ärligt att det skulle vara svårare att få erbjudanden! Visst, bara för att jag får såna så betyder ju inte det att jag har stor chans att få en lägenheten på stör. Men trodde det skulle ta lång tid att ens börja på erbjudanden, så det är ju bara positivt :) Nu kan man ju börja drömma lite! Apropå det så är det precis det jag ska göra, för nu väntar sängen.

Natti natt! P&K/ little J

7 kommentarer:

  1. Kommer du stanna kvar i Karlstad när du pluggat klart?

    SvaraRadera
  2. Vet inte. Får se vart jag tar vägen :) Prio ett är iaf jobb och bostad. Hoppas det går ihop nånstans! Stannar du i V-ås?

    SvaraRadera
  3. Okej :) så du hamnar där du får jobba??
    Jag har ingen aning om vart jag hamnar! Blir inte Mora iaf, och västerås vet jag inte. Ingen aning, det blir vad det blir. :)

    SvaraRadera
  4. Tror vi tänker lite samma där :) Vi kanske hamnar i samma stad rent utav ;D

    SvaraRadera
  5. funderar du på olika städer?? :)

    SvaraRadera
  6. Jaa, gör jag väl lite sådär :) känner mig rätt "flexibel" faktiskt!

    SvaraRadera
  7. vi får se vad som händer för oss båda då! spännande ! :)

    SvaraRadera