söndag 14 mars 2010

Flashback

Såhär på en söndag när det är dags att lägga veckan bakom sig, och förbereda sig för en ny, kan det kanske vara läge för lite flashbacks? :)
2008 - För två år sedan, den här helgen, var jag hemma i Orsa. Vädret var ungefär som idag, mulet. Och vi hade grillpremiär! :) Marcus var också hemma den helgen.
2009 - Förra året den här helgen var jag och Cis här nere i Karlstad. Vi åt tacos, precis som vi gjort denna helg :) "Skräll" :P Och då tyckte jag det var dags för Elisabeth Höglund i Let´s dance att tacka för sig, precis som jag tyckte den helg om Willy :P Det var även klart då att Curry skulle flytta hit till Karlstad. Jag var nog lite småkär på den tiden också ;O Enligt vissa inlägg i min gamla blogg iallafall.. haha. Shit.

Det är dags för att putsa fönstren, vilket jag också gjorde förra året den här tiden :P Får se hur det blir med den saken. Men det lär bli gjort innan jag åker hem nästa gång iallafall.
Solen ser ut att vilja kika fram genom molnen. Kanske det spricker upp lite ändå? Vore fint. Så jag kan förbättra på fräknarna jag fått de två senaste dagarna :) men det såg ut att bli sämre väder till veckan igen så de små liven försvinner väl snart igen. Tråkigt när man äntligen kan börja bygga lite färg på snoken!

Skriva läslogg? P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar