tisdag 16 mars 2010

Tisdag ♥

Äntligen tisdag! Jag har dock gått runt och trott att det är onsdag, typ hela dagen. Men nu är det ju inte så! För då skulle jag ha missat en massa bra program på tv. Och det går ju inte för sig :P Tisdagar är min bästa vardags-dag! Det hela drar igång vid 19.30, med Halv åtta hos mig. Sedan följer Dating in the dark, DHW och sist men inte minst Cougar town. Vilken kväll va' ?!
Kan känna att jag klantat till det lite. Vanligtvis brukar jag och frugan äta B&J på helgerna här nere i K-town, men nu skulle vi lyxa till det såhär mitt i veckan. Jag hade bestämt mig för en Half baked, men tar fel (tog Cookie Dough) och upptäcker det när jag kommit innanför dörren. Var nästan färdig för att springa tillbaka till Konsum för att byta, men nu är ju den också väldigt god, och jag fick nästan den sorten jag skulle haft ändå. Eftersom Half Baked är en blandning av just Cookie Dough och Chocolate Fudge Brownie. Det var ju den goda kalddkakan jag hade velat haft med, men nu är det som det är :P Aja, överlever nog ska ni se (dagens i-landsproblem presenterat)!

Nu ska jag läsa klart Narnia, Häxan & Lejonet. P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar