tisdag 23 mars 2010

Tisdag ♥

Hittade en bild i en klasskompis blogg. Tänkvärt må jag säga!


Favvo-tisdag :) Laddar inför tv-kvällen. Om lite drygt en timme kommer Cis in till mig och då är vi upptagna till kl 22.30 :P
Hittade glass i frysen som jag smällde i mig. Fyyy på dig J! Men nu är mitt hem helt rensat på snacks, så nu kan jag inte bete mig illa mer :P Har massa kiwi att äta, så får sysselsätta mig med det.
Har vart sugen på bullar, eller ÄR sugen på bullar. Drömde till och med om stooora kanelbullar i natt. Men till min besvikelse var de torra! Varför kan drömmarna aldrig sluta bra? :P Det ska ju alltid vara någon hake någonstans.
Känner mig inte ett dugg motiverad till plugg idag. Stannade i och för sig kvar i nästan 4 timmar efter skolan och tentapluggade, så jag kan faktiskt tycka att det räcker för idag. Egentligen! Jag menar, hur mycket ska man begära av mig ? :P Tror det kommer gå bra på tentan. Har en känsla av det. Så därför är jag så nonchig :P Kan inte vara ett bra tecken! Eller? Känns som att allt är en baggis efter mattetentorna. Ska kanske inte underskatta svenskan ;)

Nu kom jag på en supergrej att överraska Cis med ikväll! ;D Buuuusigt!

P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar