onsdag 24 mars 2010

Onsdag



Idag har inte vädret vart sådär jättepositivt precis. Men dagen har vart mycket bra :) Skoldagen gick bra. Fick ut rätt mycket av lektionen, det börjar klarna liiite mer nu iallafall! Efter det satt jag, Cis, Marie, Sofia, Jonna och Kristian och lunchade i 4an huset i ca 2 ½ timme :P vi skulle tentaplugga men blev mest annat prat hehe. Sedan fortsatte jag och Cis ner på stan för att uträtta lite ärenden och sedan gick vi till Mat & Muffins en sväng. Där har vi suttit och fikat latte och morotskaka i drygt 3 timmar och pratat om livets stora frågor! Haha :D Min dag har alltså vart väldigt social, precis som jag vill ha det :) En mycket trevlig och givande dag!

Min överraskning igår var: kanelbullar!! Gick till Ica Haga och köpte ett par till mig och frugan innan våran tv-kväll började. Lagom till DHW tog jag fram dem och serverade te till. Ni må tro hon blev glad ;D Tihi. Man måste även vårda en kompisrelation, precis som vilken annan relation som helst, och en liten surprise här och där höjer livsfaktorn en nivå kan jag tycka ;P

P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar