onsdag 3 mars 2010

Plugg

Alice i Underlandet
Pelle Svanslös böcker x2
Dalslandsdeckarna, Dödens hus
Habib, Meningen med livet
Glasblåsarns barn
Mio min Mio
Pippi Långstrump
Nalle Puh
Anne på Grönkulla
Gilly Hopkins hittar hem
Skattkammarön
Den arge
Tomtebobarnen
Till Vildingarnas land
Den lilla sjöjungfrun
Pappan och havet
Nils Holgerssons underbara resa
Häxan och Lejonet
Regnbågens fånge (saga)
Resan till Ugi la Brek (bilderbok)
Harry Potter och De vises sten
Harry Potter och de vises sten (filmen)

(Tror det var allt ?)

Ja då. Det tar sig :P Läser Pappan och havet. Gillar mumintrollen, men det här var då bra segt! Låt mig bli klar med denna tråkiga bok... Vill läsa Narnia (Häxan och Lejonet). Har sett filmen massor med gånger! Såå bra :) Hoppas boken är minst lika bra.

GO FOR IT

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte att Narnia var jättemysig..:) Själv är jag en bra bit in på Meningen med livet nu och sedan väntar Harry Potter! Jösses, man hinner ju knappt tänka på vad man läser. :P

    SvaraRadera
  2. Meningen med livet var bra! Och lättläst :) Hehe nej precis! Usch jävla böcker!

    SvaraRadera
  3. harry potter har jag läst alla... ca tre till fyra gångar var... skit bra=)

    SvaraRadera