torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen i all ära


Hemresa idag. Igen. Oj oj vad jag reser! :P Tur vi kan åka bil med Henrik, annars hade det minsann inte blivit sånt här skuffande fram och tillbaka! Ner på söndag igen, tenta och tentafest på tisdag och hem med buss på onsdag. Sedan är det lååångledigt :D hemma resten av den veckan + hela v. 14. Lycka! Blir antagligen en del plugg då såklart, för vi har inläsningsdagar då. Inget "ledigt" här inte :P Borde kanske börja ta tag i nästa delkurs litteratur. Så jag har något att sysselsätta mig med när jag är hemma ;O skämt å sido. Hemma finns det alltid massa att göra. Hittar alltid någon anledning till att inte plugga :P Har även några jobbdagar inplanerade...
Det som står på schemat idag är lite städning (dammsuga, vattna blommor och diska), en sväng på stan, packa och åka bil. Hemma blir det våfflor som jag beställt. Mamma tycker våfflor är mer som efterrätt, kan jag väl hålla med om. Men det är ju trots allt våffeldagen idag :)

P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar