måndag 22 mars 2010

Tråkigt

Jag har jättetråkigt! Trött är jag också, får inte somna! Vore gött att komma i säng i någolunda bra tid ikväll. Vaknar så tidigt på morgonen, det blir så himla ljust här inne. Får köpa en sån där grej som jag kan ha för ögonen när jag sover :P Hatar att sova när det är för ljust i rummet.

För övrigt så fortsätter vattenkokandet. Jag vill inte riskera att bli spysjuk. Fixa vattnet någon gång ffs!!
Läsloggen börjar bli bra jävla tölig också. Men har bara en saga och Harry Potter-filmen att skriva om. Det går fort, en orkar inte just nu. Ska ta tag i det där snart igen. Har skrivit massor redan, det tar ju sån tid fast jag inte skriver mycket alls! Segt. Mycket negativt nu som ni märker, dumt att fokusera på det negativa i och för sig. Men snart är det helg igen! :) Den kommer mest gå åt till tentaplugg, sedan kan man ju hoppas på en och annan överraskning av något slag. Behöver något roligt! Helgen som var, var klockren :) Blev en spontan utgång med grabbarna efter bandyn. Fick ju lov att vara med och fira, maskot som jag är ;P Var inte det minsta beredd på partaj. Hade inget att dricka och jag var klädd i jeans, linne och converse :P Men det är roligt när det blir sådär oplanerat! Åkte hem rätt tidigt ändå, det var skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar