onsdag 13 februari 2013

booom

i morgon smäller det! då avgår flyttlasset från Majorstuveien 32 till Kirkeveien 68!! även om man egentligen inte kan tycka att jag har mycket grejer här, för det har jag inte, har mindre nu än när jag bodde i studentettan i Karlstad. men det kommer med största sannolikhet vara mer än jag tror ändå! möblerna är redan på plats (säng och nattduksbord :P) och i morgon ska kläder och annat småplock packas i diverse väskor och ikeakassar. ca kl 18 börjar vi vårat traskande :P Jennifer är min partner in crime, i morgon kör vi!! ska inte tvinga henne till att bära bort allt med mig, utan resten får jag ju ta på fredagen. men hur som helst så hade det varit skönt att få iväg det mesta/mycket i morgon... faktiskt. medan jag ändå har bärhjälp! glöm gym i morgon, att flytta räcker som träning i morgon :)


nu längtar jag något så oootroligt mycket hem till Orsa också. mamma har tagit ledigt en natt så vi ska få en riktig familjemyskväll en av kvällarna iaf :) det kommer bli en fullspäckad helg, som vanligt... söndagen innehåller iofs inga planer än, och det är bara skönt! hade egentligen behövt åka upp en helg och isolerat mig totalt. men rätt snart är det påsk, då fyller pappa år och det är långledigt! då hinns mer med :) både aktiviteter och att slappa av. som stedfortreder har jag en dag i påsken och en i julen att ta ut i ledighet extra. får se hur jag placerar min "påskferiedag" :) gör ingenting med extra ledigt.. det är sjukt mycket som ska tas in, OCH som ska fastna i huvudet. inte alltid det lättaste :P men jag gör så gott jag kan, som alltid, och det brukar räcka fint! att lita på sig själv är viktigt, annars gör ingen annan det heller :) tänkt på det en eller två gånger vet jag! godnaaaatt


påsk 2012:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar