måndag 25 februari 2013

hverdag

vardagen ær igång, måndagens jobb ær øverstøkat och æven veckans førsta træningspass. det ær så skønt nær måndagen ær førbi. jag vet inte hur jag ska vænda den hær ångestladdade dagen till något positivt! tur i alla fall att inte precis alla måndagar ær "svarta". dagens "svarta" ær - en enorm saknad... hatar kænslan av tomhet. låt detta vænda igen, snabbt som tusingen.

nu i veckan ska jag få min jobbtelefon, min førsta iphone ;O och min førsta jobbtelefon också før den delen. jag bara tycker det hær ær hur coolt som helst :) børjar førstå mer och mer vilken chans jag faktiskt fått, och æven få grepp om vad som førvæntas av mig och vilket ansvar jag kommer ha i några månader framøver! igår kvæll satt jag och skrev ner saker jag ska komma ihåg, datum, møten, kurser och rutiner på kontoret. kænns bra nu nær jag fått ner mycket snurr på papper istællet før att ha allt runtflygande helt osammanhængande i huvudet! næsta vecka ska jag hålla i en intervju, vi ska anstælla en ny pedagog. det kommer bli bra med en till utbildad person! det behøvs någon med vilja, energi och någon som ær øppen før førslag och ev. førændringar. nya øgon helt enkelt! jøss... vilken vår jag har framfør mig. tur jag har så fina vænner, arbetskamrater och min familj som støttar. vad skulle jag gøra utan er mina små guldkorn? :) all kærlek till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar