söndag 24 februari 2013

helg

jahapp, då var denna helg øver :P førra helgen satt jag ihoptryckt med 4 grabbar i en mørkblå saab 900 och trængdes. stackars bil och stackars oss! lite glad just nu att jag faktiskt sitter på mitt rum, nyduschad, med pyjamas på och snart redo før sæng :) btw! min nya sæng ær huuur skøn som helst. den låter ingenting heller :P plus i kanten, jo da! byrån jag var och køpte på IKEA med Hans-Markus i tisdags ær på plats. han ær så snæll och hjælper mig med allt møjligt :) skjutsar, skruvar, lagar mat. dom ær så snælla och goa alla jag bor med! hade jag vetat att jag skulle få det såhær bra skulle den tunga høsten kænts lættare. men efter regn kommer solsken, och jag børjar æntligen skymta solstrålarna bland de mørka molnen som surrat ovanfør mitt huvud så længe.! :) nu kan det bara bli bættre och bættre. har så mycket att se fram emot! våren och sommaren hær kommer bli awesome. en kompis till Hans-Markus var hær och kækade middag med oss i onsdags, och han har en katamaran som han kør folk på turer med, kickoffer, konferenser osv. den ska jag få åka med på nær det blir sæsong :D toklængtar! http://www.oslocharter.no/

     
hæftigt ja!

det hænder mycket kan man sæga. nu går jag in på min sista vecka som pedagogisk leder i fulltid. næsta vecka ær det jag som ær styrer (30 %) och ped. leder resten. shit, måste erkænna att det hær ær læskigt! men det kænns helt ok i dagslæget. børjar få lite ordning på saker och ting. i måndags hade jag førvæntningsamtal med "mina" anstællda. nu vet jag vad de førvæntar sig av mig, och de vet vad jag førvæntar mig av dem. det kændes superbra efteråt, fick en bra kænsla! det kan nog bli hær :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar