fredag 22 februari 2013

svettig fredag

nu sitter jag hær på mitt rum på Kirkeveien. svettig och jævlig :P varit på ett tungt spinningpass. pust! men nu har ja helg, och fy tusingen så gøtt det ær :D ni får stå ut med lite internationella bokstæver.. min dator ær hemma i Sverige på lagning, så jag har jobbpc:n. ikvæll ska jag træffa Jennifer, fredagsmys!! det ska bli fint. efterlængtade fredag, som alltid :) veckan bæsta dag också førøvrigt. ett længte inlægg med mer innehåll om dagslæget kommer. sækert i morgon! hoppas jag :) det har varit dåligt med uppdatering, mycket har hænt och hænder. men håll till tåls mina vænner ;) flytt tar tid, æven om det bara ær till ett rum. saker ska på plats, man ska jobba och nånstans hinna træna också. och eftersom jag va svensk førra helgen blev det inget flyttstyr først nu med børjan i måndags!

nu dusch, børjar bli kall av mina bløta klæder. har sagt det en gång, nyss, men sæger det igen; DET ÆR FREDAG! :D kos dere masse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar